Call of Duty 6 Modern Warfare 2 Türkçe Full İndir Tek Link + Torrent

IMDB:

29 Ağustos 2015 tarihinde eklendi.
3.318 kez izlendi.

cod6

Call of Duty Modern Warfare 2 full indir, serinin altıncı oyunu  gerek grafikleriyle gerekse oynanış açısından muhteşem bir oyun. Diğerlerinden farkı ise bunda biraz daha drama yer verilmiş. Konusu açıkcası çok hoşuma gitti. Seriyi tamamlamak isteyenler için sorunsuz indirip oynayabilirsiniz. İyi oyunlar…Call of Duty 6 Modern Warfare 2 torrent

cod6 Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-2Oyun türü: Aksiyon  Çıkış tarihi: 10 Kasım 2009  Oyunun Boyutu: 11.07Gb Oyunun sürümü: SKIDROW

Call of Duty 6 Modern Warfare 2 Minimum Sistem Gereksinimleri:

Windows XP / Vista / 7 ve üzeri İşletim Sistemi
Intel Pentium 4 3.2 GHz/AMD Athlon 64 3200+ İşlemci, 1 GB RAM
NVIDIA GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT 256 MB ve üzeri Ekran Kartı, 12 GB Harddisk Kapasitesi

full-oyun-indirCall of Duty 6 Modern Warfare 2 Full İndir – SKIDROW – 11.07 Gb

torrent

Rar Şifresi: Omar40

Torrentle indirebilmek için öncelikle aşağıdaki butona tıklayarak programı kurmalısınız.

TURBOBİT PREMİUM ALARAK bütüm filmleri son hız ve tek link olarak indirebilirsiniz.

turbo premium al.fw

Yorumlar - Film ile ilgili görüşlerinizi paylaşarak bize destek olabilirsiniz.

  1. murat dedi ki:

    Hocam winrar şifresi ne

    1. xlarg3 dedi ki:

      Omar40 konu içinde yazıyor.

    2. murat dedi ki:

      hocam Omar40 yazdım kabul etmiyor

  2. Metin Kol dedi ki:

    Ya Arkadaşlar Bi Türlü Kuramadım Alpemix Veya TeamWiever İle Yardımcı Olaacak Biri Varmı ?

    1. xlarg3 dedi ki:

      iletişim adresi bırakın yardımcı olalım.

  3. gkhn dedi ki:

    crack yapma işlemi dediğiniz SKIDROW dosyası içindeki dosyaları oyunun kurulu olduğu yere kopyalamak mı?

    yanliş birşey yapmayalım

    1. xlarg3 dedi ki:

      evet hocam aynı dediğiniz gibi.

  4. Burak dedi ki:

    Ya şimdi indircem indirmesinede bu SKİDROW herşeye şifre koyyo içinede bi metn belgesi şifreyi başka biyerden indir dio neyapıp ettıysem bu şifreyi bulamıom daha once san andreas ,gta bide bsey daha indirmişidm bi turlu su sıfreyı bulamadım…
    ALLAH RIZASI İÇİN bana ya o şifreyı yada farklı bi link verin. Başlıom bne indirmeye korkuom ama ;((

    1. xlarg3 dedi ki:

      oyunu indirdikten sonra kuramazsan yaz yardımcı olayım dostum.

    2. ferit dedi ki:

      nasıl indirdiniz

    3. Omar40 dedi ki:

      Turbobit veya Torrent indirme seçeneklerini kullanabilirsiniz.

    4. ferit dedi ki:

      torrentden indiriyom eşler aranıyor diyo ve indirilmiyo allah rızası için yardım edin

    5. Omar40 dedi ki:

      Tracker ekleyin düzelir.

    6. ferit dedi ki:

      trackerin linkini yolasana

  5. enes dedi ki:

    benim bilgisayar 1.50 gb 32 bit işletim kapasitesi var kaldırırmı

    1. xlarg3 dedi ki:

      1.5 diye bahsettiğiniz ram ise mümkünatı yok.

  6. murat dedi ki:

    crack nasıl yapıcaz

    1. Omar40 dedi ki:

      İndirdiğiniz dosyanın içerisinde SKIDROW yada CRACK dosyası olacaktır. O dosyanın içerisindekileri oyunu kurduğunuz bölüme atacaksınız.

  7. mahmut ballı dedi ki:

    Kardeş bir sürü problemim var oyunu yukledıkten sonra yardımcı olabilirmisin.

    1. xlarg3 dedi ki:

      problem nedir?

  8. Ali Dai dedi ki:

    şimdi nasıl kuruluyor ben hiçbirşey bişlmiyorum turbobitle çalıştırmaya çalıştım olmadı yardımcı olurmusunuz?

    1. Omar40 dedi ki:

      Dostum; ilk öncelikle yukarıdaki linkten dosyayı indirin. Daha sonra .iso uzantılı dosyayı rardan çıkarıp daemon tools ile açın. Oyunu kurup crack yaptıktan sonra, oyuna giriş yapabilirsiniz…

  9. ahmet dedi ki:

    ayrıca kurulum için yardımcı olabilirseniz sevinirim

    1. xlarg3 dedi ki:

      ikinci iso dosyasını iso programına okutmanızı istiyor. aşağıdaki linkten videoyu inceleyebilirsiniz.
      https://www.youtube.com/watch?v=cQxzIzpVynE

  10. dogu" dedi ki:

    biize verilen MW2 lisansı nerede

    1. xlarg3 dedi ki:

      lisans derken ? crack mevcut

  11. ismail gündüz dedi ki:

    Torrentde sıkıntı var esler aranıyor dıyo cozumu var mı

    1. xlarg3 dedi ki:

      oyun çıkalı uzun zaman olduğu için seed kalmamış olabilir turbobit kullanarak indirebilirsiniz.

  12. basar dedi ki:

    turbobit mi torrent mi dahssorunsuz ve hızlı

    1. xlarg3 dedi ki:

      premium varsa turbobit dostum.

  13. Atakan Haberdar dedi ki:

    Selamlar oyunu multiplayer oynamak için indiriyorum.İndirdikten sonra herhangi bir patch attırmam gerekiyor mu ?

    1. xlarg3 dedi ki:

      orjinal olmayan oyunlarda multiplayer oynamanız mümkün değildir. bir kaç istisna dışında.

  14. Prophet dedi ki:

    Oyunu İndirecem Bi Sorun Olmaz Deilmi Daha Yeni Formattan Çıktı Hiç Bişe İndirmedim..!!

    1. xlarg3 dedi ki:

      sorunsuzca kurulum yapabilirsiniz.

  15. HemreC dedi ki:

    Bilgisayarıma steam i yükledim ancak bana verilen dediğiniz MW’ lisansının nerede olduğunu bulamıyorum dosyaları tek tek aradım ve bulamadım yardımcı olabilir misiniz?

    1. Omar40 dedi ki:

      Crack yaptınızmı peki?

  16. batuhan dedi ki:

    ali bey peki benim sistemim intel core duo 2 e4800 3 gb ram ATI RADEON HD 2400 PRO 512 MB EKRANIM VAR kaldırırmı minimum noramlde bunun modern warfare 3 ü oynadım bitirdim hiç kasma yoktu full çöznrlüktede oynadım bunda sorun çıkmaz demi

    1. xlarg3 dedi ki:

      3’ü oynadıysanız daha öncesinde çıkan bu oyunuda sorunsuzca oynatabilirsiniz.

  17. batuhan dedi ki:

    s.a kardeşim bu oyun türkçe yamamı ben bunu 3. serisini oynuyorumda warfare3 ü türkçe yamalı yani adamlar falan türkçe konusuyor çok iyi buda ölemi

    1. Omar40 dedi ki:

      Sizin dediğiniz türkçe dublaj kardeşim. Malesef bunda türkçe dublaj yok.

  18. nasa01 dedi ki:

    Oyunu indireceğim torrentten ama hata vermesinden korkuyorum C.o.d black ops 2yi indirdim açılmadı başka siteden yine aynı hatayı vermez değil mi?

    1. Omar40 dedi ki:

      Merhabalar, oyunda herhangi bir problem yoktur. Eğer çıkarsa da burdan yardımcı oluruz. Sorunsuz indirebilirsiniz…

  19. furkan dedi ki:

    abi mediaget inio yardım

    1. xlarg3 dedi ki:

      torrent torrent indirmek için bu simgeye tıklayın açılan sayfada torrenti indirmeniz için yadi.disk linki mevcuttur.

  20. yusufcan dedi ki:

    nereye basıp indircez

    1. xlarg3 dedi ki:

      Turbobit veya Torrent iconlarının altındaki linkleri kullanarak indirebilirsiniz.

  21. Serdar Erdoğan dedi ki:

    xlarg3 facebook üzerinden konuşabilir miyiz ? 4 ayrı yerden indirdim çalıştıramadım.. http://www.facebook.com/serdar.erdogan.earecords Mesaj atabilirsen sevinirim

    1. xlarg3 dedi ki:

      dönüş yaptım.

  22. Kerim dedi ki:

    Masaüstü ikonundan giremedim skidrow klasöründen girdim bu sefer steam mss32 ve binkw32 hatası alıyorum

    1. xlarg3 dedi ki:

      crack işlemi yaptınız mı ?

  23. baki önder dedi ki:

    oyunu indirdim ama” steam must be running to play this game ” hatası alıyorum

    1. xlarg3 dedi ki:

      Bilgisayarınıza Steam’i yükleyin. (http://store.steampowered.com/about/)
      Sonra steam’i açın ve Add a game’i tıklayın.
      Size verilen MW2 lisansını buraya ekleyin, oyunu yükleyip oynayın.

  24. Ali Demir dedi ki:

    Oyunu torrent ile indirip kurdum fakat çalıştıramadım. İkona çift tıklayınca bekleme işareti 5 saniye kadar görünüyor sorasında hiçbir işlem yok.

    1. xlarg3 dedi ki:

      sisteminiz oyunu kaldırıyormu özellik olarak acaba?